Mmm för kärlek <33

Åh, heeela förmiddagen har jag varit på Café Pinta :D
Gissa vem som bjud dit miiig?
Cooonny <33 ;* Min älskling <3
Ja, min matros gjorde slut på alla hjärtans dag :'(
Det var ju jätte kul då..men jag föll för Conny genast jag såg honom...höll på att dö x)
 
OCH HAN BJÖD DIT MIG 8D Så sjukt glad :D
Han e är riktig snygging C:
Vi tog varsin drink och satte oss ner i soffan och prata lite...
Helt plötsligt la han armen om mig 8D
Och han pussa mig på kinden, så ja...vi är liksom ihop ♥ 
Min älskling ;*
Hihi c: Gjorde den för ett tag sen <3
 
Han pratar med Baronessan om sitt jobb nu och jag ska fixa Cat´s namnskyltar 8D
Ha´´ det bäst <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄR HAN OTROGEN MOT MIG?! ;(
han som sa att jag var allt för honom, och jag har t.om en bild när vi pussas på bloggen, NU JÄVLAR ;(

Svar: Visst e han? :'(
Starstableryttarna

2013-02-23 @ 17:36:27
Postat av: Amanda Lightfield

den skrev inte i mitt namn på förra :O

Svar: Hihi <3
Starstableryttarna

2013-02-23 @ 17:37:06 / URL: http://snowgaze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback