Jagade ju Joppi till ML...

Heej c:Jag jagade ju Joppi till ML men mitt fraps tog inge kooort :'(
Men Joppi fick kort sååå, jag prata med henne (IRL) o jag fick ta dem, bilderna från: jjss.blogg.se
Haha, jag är inringad i blått ;)
Hihi, jag höll mig på bra avstånd så hon skulle känna sig jagad 8D
SUPERMAAAN! Haha, det ser ut som Diamond tycket det i alla fall ;D xD
Fick hjälp av fågelskrämman...men inte så bra hjälp för vi sprang förbi den xD
Hihi c8
Lite ovanför RH ;)
Vid VG ;)
Nästan vid Everwind Fälten om jag inte har feeel,..o.O
Förbi Marleys :)
In i SGB xD
Över fälten...
Nu är man nära, bäst att sakta in lite så det inte blir att man springer om ;)
Jag ska ju jaga henne! Inte tvärtom xD
Nära MLC banan x'D
Hann fånga henne vid MLBP ;) Men hon slet sig loss och sprang xD
 
Ja såd et blev ingen rökt Joppi :'(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback