Hopp-pass i GÅD

Heej :)
Eftersom jag inte hann gå ut till stallet igår så var Diamond inte så glad på mig xD
Äsch tänkte jag, nu tar vi ett hopp-pass i GÅD så blir han glad :)
Jag hade rätt cx
Hooopp 8D Innan vi ens kom ner till stranden var han pigg ;)
Oj, det var ett välfigt långt hopp och ett väldigt högt xD ÅÅÅH vad roligt 8D Jag tror vi inte haft så roligt på läääääääääänge 8D Haha, hamna framme på halsen xD
Ni vet dem här hindrena där man får välja om man ska hoppa högt eller lite lägre? Ja dem som står brevid varann ;) Jag valde såklart det högsta, ehe...xD
Vi drog ner till vattnet efter en liten stund <33
Hehe ;D Glädje skutt 8D
Vattnet låg helt blankt :)
Vi simma lite också ;)
 
Nue är Diamond inte sur 8D Han är snarare glad x)
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback