Fire

Heej :)
Red Fire nyss...
Oj oj oj, det avr skillnad sen sist alltså D:
Hej hej! :) Hur mår Fire idag då Ewa? 
Det var väl bra, men han var väldigt busig sa hon ;)
Ledde honom till ridbanan, oj vad han va STOR O.o
Satte upp, visste att om Fire bocka eller något skulle jag aldrig hålla mig kvar! :(
Han är så stor och stark...
Började skritta, han lydde och gick fint! :) Men visste vad Ewa sagt, man ska aldrig lita på honom! 
Kom fram i trav :) Som självklart var ett misstag...
Ja, han bocka xD
Satt kvar men var förbannad och drev på han i kort galopp, det var såklart också ett misstag Dx
Han kuta :( Det var ju inte bra, fööör...
...när han tvärstanna så satte han sig nästan ner så, jag...
...ramla av :/ Sååå bra :/ nu var jag skit arg, väldigt bestämd xD Haha, blir så arg när dem inte lyssnar dem dära hästarna ibland xD Haha..xD
Satt upp igen och var argare en argast xD
Jag satte igång honom i galopp, tänkte att ny sjutton ska jag få galopp utan något problem :)
Han tvär bromsade då :/ AAARGH! Höll på att ramla av och beslöt att det var väääldigt onödigt att frösöka IGEN Dx
Så skritta av honom och gick till stallet!
 
Det blev så att jag ska träna Fire mer :)
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback