Fin, och väldigt nöjd <3

Heej c:
Mötte Joppi vid SGB´s frisörsalong c: (Har bytt kläder xD)
Kände att detta kommer bli bra xD (Elr rättare sagt,jag hoppades på det. Haha! xD)
Kände mig redan hemma i det, jag skulle ju bara släppa ut det och färga lite mer då ;D
Kände mig fin <3 Haha c: Var glad att det är åt det hållet du! 
Kunde varit åt andra hållet om jag känner mig väl xD
Glad och nöjd var jag c: INGET drygt med något hårstrå som råkade ligga konstigt eller något xD
Haha! Här gör det liksom inte så mycket ;)

Vi gick till andra frisörsalongen också...
Joppi kom ut och var en heelt annan 8D
Va fin du blev gmn <33 ;*
 
Okej, mitt före o efter...
 
Före:
 
Efter:
Åh vad jag känner mig fri 8D
Håret släpptes ut så fint <3 :D
 
xoxo
(SOM BEHÖVER NY NAMNSKYLT D:)
 
 

Kommentarer
Postat av: Jasmine Lighthill

Tack, tacki, tack! Dsm gmn! <33

2013-02-21 @ 17:09:54 / URL: http://jjss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback