Dagensridpass-Stormbell lösgörande voltarbete

 Oj, det var inte meningen att rubriken skulle bubliceras men råkade trycka på enter <33
 
Jag tog bussen till ml där min prinsessa hälsade mig välkommen med en varm hög gnäggniing som inte bettyde mat. 
Jag gjorde i ordning henne och hon njöt till 100% av min närvaro. 
 
 
Skrittade upp inannanför bommarna 
 
Kom fram i trav och travade innanför bommarna <33
 
Gick in på en volt och ställde henne rätt så mycket men ändå avslappnat ;D
 
7
Fortsatte på volten i arbetstrav. Lättridning.
 
Fattade galopp och fortsatte på en mindre volt. De var kanske en volt på 10-8 meter. Riktigt ställnings arbete.
 
Ökadade volten och galoppen. Finis <33
 
Det vart ingen strandgalopp ;( Hon av svättig och överansträngd. Det är så varmt och det var en av hennes första träningar.
 
Nu: Till Bobbo för ridniing. SER FRAM EMOT EN HÄRLIG STUND MED BÄSTA PÅLLEN <33
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback