Dagens Ridpass - Fire - Terräng/Strandgalopp

Heej c: Lång rubrik xD
Haha <33 Aja, nu har man ju varit ute och ridit Fire så 25 bilder + text till varje bild! 8D(Nästan varje) 
Såå....då börjar viii :D
Han stod klar och allt vid Ewa! :) Tackizen Ewa <3
Hade hjälm idag, Fire är ju liksom som han är ju...
Satte upp och fick ett "Tack <3" o ett "Lycka till!" och haha...."SLÅ INTE IHJÄL DIG! DIN MAMMA KOMMER DÖDA MIG I SÅ FALL!!" HAHA XD Ewaaa....
Så jag fortsatte och lovade Ewa till 99,99999999999999999999999999999% att jag inte skulle slå ihjäl mig xD
Fortsatte skritta ner mot havet och stranden :) Sååå fint där <3
Började trava nere vi vattnet ;D Han var pigg och frammåt...som alltid då xD
Fattde galopp <3 ÄÄÄLSKAR BILDEN <3 IN LOVE <3
Mot ett hinder...
Och tvärniiit! :/ Jaha, jag visste såklart att det inte skulle gå på första försöket så jag var berädd ;)
Backade honom, nu stjutton skulle vi klara det!!
Ååååh hopp! :) JAAAH! <3 BRA POJKEEEN :D Han är sååå härlig när han hoppar ;)
Och han började kuta iväg och bocka skit mycket xD 
Ehh...hade fullt upp att försöka hålla mig kvar xD
Heeeh....han var liiiite stark också?
HAHA XD Vad roligt det såg ut haha xD
En till O.o HUR länge ska man orka människa?!
Fick honom o stanna vid andra bryggan O.o ALLTSÅ? Hur kunde jag sitta kvar? xD
Haha xD Mina ben skakar...
Med skakiga ben av att ha hållit sig kvar i en serie bock med 5 elr fler bockningar började jag trava...(Ni fick inte se alla bockningar)
Fattade galopp, ääälskar bilden ;* Benen är fortfarande lite skakiga, usch vilken ansträngning det var med att hålla sig kvar så länge heh xD
FANTASTISK BILD ;* <3 Vi gick ner mot havet :)
Mot ett hinder och...
...TVÄRSTOOOOPP! 
Backade honom, nu sjutton!!
YEY YEY YEEY 8D
Skönt att jag kom över utan problem denna gången :)
Sen fick det räcka och jag skritta hem :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback