Baaadat 8D

Heej :)
Det blev ett snabbt litet dopp i havet xD
Haha...jo, det var nog bara 17 grader i vattnet xD Haha :)
Det var ändå väääldigt avsvalkande 8D
BILDER:
Ewa ropa efter mig: - DU ÄR VÄL INGEN BADKRUKA HOPPAS JAG!?
Jag: - NEE DÅ!!
Ewa: - Braa, det kan ju vara...ehm..
Några barn kom och undrade om dem fick vara på ridbanan och hoppa lite..(Dem frågade Ewa dåe...)
Så jag gick mot havet :)
Jag sprang och tänkte hoppa och skutta ner i havet 8D
Jag: OOOOH! AAAH! VAAAD KAAALLT!! 
Haha...jag sprang genom havet och kasta mig ner i det xD
Haha, det var kallt xD
Lite kall kanske?
Ja, det var IS KAALLT DX XD
Haha...
 
Aja, det blir väl en tur till om ett par dagar igen :D
Med Cat och Joppi också, ska tvinga ner dem om jag måste 8D
 
Haha....<3 Ha det bäst, jag och Diamond drar till ML nue :)
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback