Arkivbilder: Del 1

Heej c8
Hade tänkt visa lite arkivbilder på mig o matte genom tiderna!
Matte, var redan då, väldigt bra på outfit´s! 8D
Så fint på matte <3
När Blue var lööös O.o
Och när matte dissa mig xD
Fin bild på oss två! Matte älskar min nacke <3 Men den är miiiin!
När Bobbo hade gjort illa sig O.o
"När jag sprang ikapp Bobbo"
Startade roliga aktiviteter med massa olika männsikor o dem i Glitter Champions Friends ;D
Hade kul!
Busiga ;)
Två bra vänner till matte! Visste ni att Saga Sunlee är hennes första vän på SS?
När matte tagit hand om Techno...
Pysslat om mig!
Hoppat :D
Höööögt :]
Matte blev snygg!
Vi älskar att hoppa!
Myyyste <3
Pysslade om varran <3
STRANDGALLOP <3
Baaada :)
Hoppa runt i ML!
Hööööpp!
Matte ramla aaaav x)
Matte blev väääldigt lättad när hon hitta mig igen xD
Kom till henne :D
Löshoppning!!
Fika :)
Fin bild <3
Aww ;*
Kvällshoppning barbacka!
<33
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback