Hej då alla hästarna

Idag sa jag hej då till alla mina hästar genom att ta en ridtur på varje :D
 
Goldking
Han fick kuta runt lite på stallplanen eftersom jag hade ridit honom innan idag.
Han hoppade fint över :D
 
Foxgaze
Han klättrade jag med!
 
Summergirl
Hon satte jag på tävlingoutfit och tävlade mot storhästarna 8D
Hon vann!
 
Firehope
Han var lite trött idag och ville inte kuta runt så ahn fick hjälpa mig att valla unghingstarna hos farmor.
Asduktig var han :D
 
Dreamrunner
Han hoppade jag lite med i Gröndal, han tyckte det var kul men roligast var att springa på vägen ;)
 
Lovediamond
Han var jag med på De glömda hedarna. Han fick springa runt. Det avr asvarmt när vi red dit så hade t-shirt. Men tur hade jag med mig min tävlingskavaj/jacka. Var snö storm där haha.
 

Ha det bra alla hästarna! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback