Lätt C debut!

Heej!
Skulle tävlkat lätt B igår ju,men strök mig från den klassen och skrev upp mig på lätt C idag istället.
Han kändes inte 100 igår och vill inte ge mig in på något. Så har precis hoppat lätt c klassen som var
80-100 cm. Måste erkänna att jag inte är helt nöjd,kunde gått bättre. Kom fel på flera hinder och avstampen vart otydliga. Men duuutti Elvis ändå! :D
Iaf vi gick runt med fyra fel och en rättså bra tid! Första tävlingen på denna säsong,tävlar nästa helg oxå. Då kvalar jag till utomhus SM. Junior SM. Fast jag tror att jag ska tävla storhästklass. Elvis kan ha växt tett par cm under betet XD
 
Har såklart ett par goa bilder från tävlingen:
 
 
 
 
 
TAGGA SM KVAL NÄSTA HEELG!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback