Hopplektionen igår!

Heej! Hopplektionen igår kke inte var den bästa..
Både jag och Joppi var sjuukt trötta och överspeedade. Ahaha..så det vart mkt flumm lite hoppning.
 
Först hoppade vi ett hinder på 80 cm. Vi hoppade det på rakspår och det gick bra!
Fick till 2 riktigt läckra hopp.
 
Efter det gick vi vidare till ett 1 meters hinder...! Det hoppade vi på voltspår.
Bobbo var liite okoncentrerad och volterna vart små. Hoppen vart ryckiga. Vi hoppade även hindret rakt en gång.
 
Efter det vart vi lite för speedade,jag drev på Bobbo och vi tjoade runt i ridhuset och hoppade 1,20 hinder. Oansvarigt jag veet,men det bara blev så. Hästarna var oxå övertrötta så..ja. 
Det slutade med att Joppi ramlade av Joppi och att Bobbo vart jättesvettig och jag fick leda homom fram och tillbaka i stallet i 35 min. Lyckat vaa? XDD
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback