Dagens ridpass-Spinnet

Hej!
Juste,jag kke har glömt att berätta att Spinnet bor hemma hos oss...det har han gjort kke i 5-6 dagar. Jag tror att han trivs. Jag har iaf ridit honom nyss för första gången. Bara skritt,lite trav och en en sväng upp till kvarnen och tillbaka i skritt. Jag börgar bygga muskler långsamt. Veterinären säger att han ska ridas lungt 45 minuter per dag. Så idag skrittade jag 98% av ridpasset. Han är en fin häst,det är han. Han kunde blivit nåt stort i galoppen om det nt hade varit för den där attans fången..!!! Aja,nu har han det bra!
 
 Han är så fin! Han var pigg,men orkade inte riktigt sticka med mig...stackarn (elr inte...!)
 
Trav! Red ju barbacka,och det var supermysigt. Travade typ bara 2 min. Vill ju inte överbelasta honom.
 
Han mådde bra av att få röra sig. Nu har han precis fått lite havre och betfor,sitter inne hos han och myser!! 
 
-All he need is love-
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback