Dagens ridpass-Pickadoll galopp

Heej! Idag nu på morronen har jag motionerat Pickadoll! Det vart ett pass på galoppbanan.
 
 
Skrittade och travade dit. La volter,tempoväxlingar och jobbade igenom honom. När vi kom ffram hade
han en urläcker form! Han har varit gallopör och vet hur man uppför sig på banan...
Enligt han som innan en dressyrtävling,kröka på nacken,tugga på bettet occh vara helt cool. Inte som dom andra hästarna som är helt från vettet,farliga t.o.m iblamd!!!
 
Han väntar tills jag säger: GASEN I BOTTEN! Eller:Lugn och fiin pojken...!
Började med ett lungt tempo,han lyssnade värkligen och var jättefin,inte alls dragig och stark.
 
 Han fick hoppa över en sak! Ojoj...XD 
 
 Gaaah han är helt gudomligt vacker!!
 
 Sen körde jag gasen i botten. WOOW...fick tårar ögonen det gick så fort!
Älskar bilden,tycker ni den är snygg??
 
 
Han snubblade på en stock och gick ner på knä! Det var lite läskigt men han reste sig snabbt igen....
 
 
Är det fortfarande ingen som vill träna mig och Dario  i hoppning en gång i veckan? Vi kommer överens om dag och tid,och du kommer synas på bloggen en gång i veckan! ;) Mejla mig på ss eller comment down below!! Nuu! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback