Sålt Bravehunter :'(

Heej :'(
Hade tyvärr inte tid med Hunter sååå, han fick åka tillbaka till James ;(
Men kanske när jag har levlat upp Dreamrunner så ska jag köpa honom igen 8D
Tror det blir så ;) Men kände att, nej...jag har inte tid! :'(
Det var såklart jätte tråkigt men han behöver väldigt mycket träning ju ;)
En jätte duktig hopp häst ;D
Kommer träffa honom mera LOVAR. <3
Han finns i mitt <3 och ja, jag älskar honom, men måste tyvärr säga hejdå ;(
MEN-det är inget farväl :)
 
Jag har ju knappt tid med Fire heller ;)
Men han kommer jag ha kvar :)
Har en skötare på honom som rider honom mycket 8D
Rycktade han <3 ;*
Han blir fin 8D
Saknar honom <33 Men hade ju inte tid :(
Jao...
(Tillbaka till James ;D)
Han ahr det ju bra där :) Så behöver inte vara orolig 8D
Ett minne är kvar i garderoben ;*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback