Nu kör vi!

Heej och god morgon! Är just nu ute på en morgontur med Dario <33 Galoppjobb på mornar är bäst! Idag blir det mycket fokus på Dario,kl 10 sticker jag och klubben ut och levlar hästarna! Tar med Dario och målet är väll level 7...
Har uptäckt vilken fantastisk häst Dario är..! Så sjuukt kelig och vill sitt bästa ;3
Hans galoppsom jag pratat om..DEN HAR VI JOBBAT MED WIHII!! Nu är den helt fantastisk med stora runda språng och luft imellan!
 
Guud så snygg häst! (Denna bilden är gammal och går att ladda upp D; )
 

 

JAAA DET FUNKAR ATT LADDA UPP RÄTT SORTS BILDER WIIIHOOOOO!
 
Ehe nu får jag samla mig x'D Jaja nu ska ni få bättre bloggning från min sida! <33
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback