HAHA OMG X'D

HAHA OMG!! Okej okej, ska lugna mig ;)
Jo, först låg jag etta(Championat snackar vi om c:) sen failade jag på första hindret :/ ;_;
Men jag tänkte: Aja "skit it!!" jag fortsätter, gud vad bra det kommer att gå! (Var ironisk ;D)
Så fortsatte, låg 12:a konstigt nog O.o var i grupp 4:a.....
Så jag körde på ;) Kom sen 10:a sen 7:a vid Pole Bendingen.
Men lite längre in vid Pole Bendingen låg jag 5:a O.o
 
Sen 4:a! :D Jag bah: HAHAHA X'D 4:A?? :o O.o
Nära mål så låg jag 3:a, så jag tänkte: 3:e PLATS?! 8D
Sen tror jag att "2:an" failade o jag kom om! LÅG 2:A 8D
Och var typ någon centimeter efter 1:an ;D Så kom 2:a! 8D
JAA 8D Grattis Denise! <3
Tackar tackar :3 
SÅ GLAD <3 HAHAHA, Diamond...DU fixar allt du ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback