Dagens Ridpass - Fire - Terräng

Heej c8
Nu har jag kommit hem efter en skön tur på Fire ♥
Vad söt han var idag! Ingen bockning som tur var ;)
Nej jag tror har börjar bli bättre, han ser vem som bestämmer mellan oss två nu. 
Jag är jätte nöjd med honom ;*

Uppvärmningen
Jag började skritta upp på Everwind Fältet, utan hjälm ;) Men med hatt!
En efter några varv började vi trava. Guud så fin han var <3 Älskar bilden!
Efter yttligare några varv i trav fattade jag galopp :)
Vad fint han gick! Och stack gjorde han inte heller! 8D
 
Sen lät jag honom springa på! Oj oj oj vilken fart x'D
Sååå söt ♥
Satte på mig hjälmen, nu blir det terräng dags!! :D

Terräng daaags 8D
Oj oj oj vilken kille x'D
Haha, han är gaaanska duktig på att hoppa om man säger så ;) x)
JUUUMP 8D
Runt vid "döds svängen" som jag kallar den! Skulle inte vilja ramla ner där...gulp...
Upp för backar! :D
Oj x'D Blev ett liiiiite långt hopp!
Upp för backar! Älskar BILDEN <3
BUS ;) Upp på "berg" eller ja...stenar x'D
Stannar där uppe! Sååå snygg Fire är ;) <3
Stannar och kollar på utsikten en stund, innan Fire ville hem ;)
"Sen skrittade vi hem"

Är så OTROLIGT nöjd över Fire idag ;*
Han bockade inte en ÄNDASTE gång! :D
Så glad :' ) Puss på dig Fire!
Ja nu är matte stolt x'D
 
Nä nu ska jag sätta mig och fixa priserna till SSRs 1 års tävling 8D
Har du sätt inlägget där du kan anmäla dig och få information?
Om inte, kolla *HÄÄÄÄR* så om du ska hinna vara med får du nog anmäla dig nuuu eller i morron!
För i morron är det sista dagen ;)
 
Bra, då så! Inge mer bloggning för mig idag då...
Rider ;D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback