Dagens ridpass - Fire - Hoppträning i Marleys

Heej c8
Har precis haft hoppträning på Fire c;
Det gick väl bra ;)
Började skritta...
Han gick på bra o fint :D
Efter några varv började jag trava....
Efter några varv i trav fattade jag galopp! <33
Aaaw vilken söt häst ;*
Sen lät jag honom få sträcka ut lite x]
Det gick fort!! x'D Haha....
Sen blev det riktigt härligt! <33 ÄLSKADE FIRE!! ;*
Det gick vääääldigt fort x'D
Sen blev han busig o bocka ;_; x'D
Haha <3 Oj jag fattar varför Ewa inte klarar av ponnyn...
Han är jätte svår att rida!
Sen stack han åt alla håll o kanter!! ;_; Ingen kontroll alls!
Försökte verkligen med allt....
Han e stark, Fire...
Sen(TILLSLUUUUUUUUT!!) fick jag stopp på han x'D
Sen tog jag honom några varv i galopp eftersom det då visar att jag inte är nöjd!!
Sen hoppade vi något skutt ;)
Gullunge!! <33 ;*
Det gick jätte bra verkligen! :D
HOOOOPP 8D
Inte jätte små skutt heller....
HAHA X'D SMYGG BILD!!
Höppili höpp ;)
 
 
Sen skritta jag av honom o klappade om honom mycket!! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback