Dagens Outfit - Svart, Vit o Rosa :D

NU ska vi få se om jag kommer ihåg! x'D
 
Skor: SGB(?!)
Byxor: Fiskebyn ;)
Tröja: Uppdrag med MR. Ands (Heter han så? x'D)
Hjälm: marleys
 
 
Benlindor: FP eller Fiskebyn ;)
Sadel: STARSTABLE 1 ÅR!! (Köpt i FP, går inte att köpa nu tyvärr :/)
Schabrak: Har ingen aning men, SGB? VG? Tyvärr...kann inte D'x
Träns: STARSTABLE 1 ÅR!! (Köpt i FP, går inte att köpa nu tyvärr :/)
Dekoration (man): FP(?) SGB(?) GÅD(?) (Tror det var SGB...)
Dekoration (svans): FP(?) SGB(?) GÅD(?) (Tror det var SGB...)
Sadelväska: FP 
Husdjur: FP :D
 
 
Sådär x'D
Det var jätte lång tid sen jag köpte dem här kläderna ;)
Så jag fick gissa mig fram på vissa x'D
 
Haha, hoppas det hjälpte dig ändå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback