Anmäld?

Heej :)
Det är fortfarande ingen anmäld(Förutom 4:a som redan var anmälda FÖRE informationen ;_;) :/
GUD VAD TRÅKIGT :/ För jag(o Cat) vill så gärna, snälla bloggläsare!
Vi blir jätte ledsna om bara dem kommer :'(. (Det är väldigt kul att dem är med :D Men fler skulle vara MYCKET MYCKET roligare ;D) Det är sant, man är faktist ledsen NU! 
Förstår ni att vi gör någonting roligt för er skull? Bara för ER! <3
SNÄLLA SNÄLLA, ni kanske tycker att jag tjatar? Nej, det är för att jag o CAT har suttit länge och tängt att på SSRs 1 års dag då ska vi....JA. <3 VI ÄLSKAR ER BLOGGLÄSARE OCH VAR SNÄLLA MOT OSS NU ;*
Vi har suttit LÄNGE o tängt på vad ni ska få, snälla snälla, jag hoppas ni vågar anmäla er..;)
När man ändå har 13 bloggläsare varje dag :/ Synd tycker jag!
Så ni kanske bara funderat?? Och nu inte hittar inlägget?!
SÅ...SNÄLLA ANMÄL ER NU!  ;* <3
För nu kommer samma information ;D
Kommer ni ihåg priserna?
 
Repotage
 
Ja, inte så stiligt gjort, men din blir såklart super fin :D <33 
Det lovar vi ;D
Detta var gjort på 2 min typ x'D Din blir på kanske 4 timmar eller något.
Den blir välarvetad i alla fall!
 
SSRs-1 ÅRS PAKET 8D
Japp ;) Du får SSRs 1 års paket 8D
Med lite gott o blandat ;D
Det är fina priser, du blir inte besviken ;D
 
Tävlingarna 
 
Vi börjar med 1:a tävlingen ;) 
 
Med andra ord

 
(NÅGRA* stavfel D:)
Hoppas du läst hela :) Annars om du inte gör det, kanske du inte fattar sedan ;)
 
Tipspromenad utan häst
DETTA HÄR JÄTTE VIKTIGT ATT DU LÄSER!! (OCH SER KARTAN NOOOGA ;D)
Sådär då ;) Hoppas du blev intresserad 8D
 
VI har bara 4 anmälda just nu ;(
 
VI VILL JÄTTE JÄTTE JÄTTE GÄRNA HA FLER :D
 
Har du en blogg??
 
Lägg hälst(inget måste men vi måste ha fler personer som tävlar :/) ut denna på din blogg då:
 
SNÄLLA SNÄLLA ANMÄL ER :D
BARA VI BLIR 7 PERSONER I ALLA FALL ;D
HÄLST FLER!
 
Men vi behöver flera ;)
 
 
ANMÄLNINGEN SLUTAR DEN 20 APRIL ;)
 
 
ANMÄL ER *HÄÄÄÄR* NUUUU!!
 

Kommentarer
Postat av: Poffi

Heej!

Är med :)
Men en fråga, när är det? :3

Svar: Det kommer den 20.e ;) Då har vi bestämt <3Så håll ett öga på bloggen ;)

SÖTNOS ;*
Starstableryttarna

2013-04-13 @ 07:54:27 / URL: http://poffiworld.blogg.se
Postat av: Mandy Seastar

Jag vet inte om jag redan anmält mig men jag är med!!

Svar: Du är med ;D
Starstableryttarna

2013-04-16 @ 17:16:51 / URL: http://starstablegalaxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback