Lööööösig :D

Heeej jag vet inte hur jag kan skriva!? :O
Säg INGET till matte om att jag skriver på hennes dator xD
Men matte tog några bilder när hon hade släppt mig lös på en STORIG äääääng! :D
 
Bocka liiiiiiiiiiiiiite xD Hehe, om matte satt på skulle hon suttit på rumpan andra sekunden! xD
 
Stegra också i det höga gräset :D
 
Bocka igeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen ahhaasidfaodfaoöjofaiöfoaeäå+oäå+efj+
 
DIIIIIIIIIAMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOND! GRRRRRRRRRRRRRR! 3:
 
ÅÅÅÅH! DIAMOND SNOR MIN DATOR HELA TIDEN!!!!
 
Okej...få se nu vad han bloggat om, ett ögonblick! :3
 
Hmm hmm...
 
Okej.....bra jobbat Diamond, faktist TOPPEN! :D
 
Han ska nog få tjuv skriva här ibland.................:P
 
BUUUUUUUU! HAHA MATTE GICK OCH TOG EN GODIS! Det är ju ändå lö´dag xD
 
Hej dåååå!! <33 MATTE KOMMER STRAX! BYE! <33
 
 

Kommentarer
Postat av: Bluehope

Niice Diamond! Önskar jag kunde gjöra något sådant! 3:

Svar: xD
Bella None

2012-09-22 @ 19:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback