Tyra Mcdawn ;)

HELLU THERE!! <33
 
Idag har jag bakat kladdkaka IRL med Joppi och Ellen. XD
 
Jag har också fotat Tyra och sin häst när de gör Tyras dressyrprogram!! :D
 
Så jag hade tänkt visa lite BILDER! :D Tyra, om du har en blogg(??) så kan du låna bilderna. Men skriv gärna en komentar och så kan du ju skriva på din blogg att jag fotat på starstablryttarna.blogg.se!! <33 LÅNG MENIIIING XD
 
Hälsar gör de. ;)
 
Skrittar igång här...
 
<33
 
ÅÅÅÅH SÅ SÖTA DE ÄR!!<33 DE ÄR SÅ DUKTIGA!! <33
 
Haha XD
 
ÅÅÅH!! <33
Sååå söt häst, lick MIIIIG!!(Det sista*lik MIIIIG!!* skrev Diamond)
 
DRESSYRPAAAAAAAAAAAAAAR!! <33
GIFT ER TYRA!! <33 XD
 
 
HA DET BÄÄÄÄÄÄST!! <33
 
/
   
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback