So bad update of me...

So bad update of me....
Ja, jag ska berätta varför:
Igår hann jag knappt komma in på SS.
Oki ska nog förklara BÄTTRE ;)
 
Okeeeeej....jo jag gick upp 7:30 :P Sedan väckte min katt Cicci(Min syrra IRL xD) så hon gick också upp då, såklaaaaart...;) Och då kollade vi på Harry Potter 3 som har varit borta för oss ett bra tag ;D Men jag skulle gå in på SS om inte Cicci hade gått upp. Sedan åt jag frukost, hmmm...vad gjorde jag sedan ? Jag tror Cat ringde.
Ja så var det. Så vi skulle va, mamma är sjuk IRL "flunsan typ -.-" så då var jag hos Cat och Cicci var hemma ;)
 
Sedan köpte vi mat på ICA jag och Cat :) Jag hade innan fått varit inne och tagit hand om min häst hos Cat.
 
Sen.....gick vi hem till mig och åkte madrass i min backe på gården xD
 
Och sedan var det kväll och jag skulle sova hos min mormor och morfar (Cicci med C;) så då han det aldrig bli någon bloggning D:
 
Men ha det bra då! Nu ska jag blogga, för nu har jag kommit hem ;)
 
/
   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback