Onsdagsuppdatering ;)

HEEEJ!! :D
 
HÄR KOMMER ONSDAGSUPPDATERINGEEEEN!!<33
 
 
Kul med ett nytt race, men jag faila så mycket påd et så jag vet inte xD Nej, men kul!
Rätt så snygga kläder också :)
 
Det var dåligt att det var en sådan liiiiiiiiiiten onsdagsuppdatering D:
Och ja, jag gillade kläder na sådär :/ Gul är fult, det rimmar men nej det är snyyyyggt ;) Och att jag failade på loppet när jag körde det sist men men xD 
 
Asså, uppdateringen var inte bad, men inte perfect heller Dx Den var good! xD Men den var så liten så det skulle ha varit roligare om dem hade varit större ;) KUL MED NYTT RACE ASSÅ!! :D Även fast jag suuuuger på just DET loppet men men liksom xDDDDD
 
 3/10 
 
Min åsikt ;)
 
/
   
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback