Dressyr för Tyra McDown

Hej! Jag red lite dressyr för Tyra,börgade med att leta efter pållen i hagen :p
 
Där står min duktiga lilla solfjäder! <3
Vart anfådd
 
Satt upp och skulle till stallet för att sadla henne,sedan vidare till RH.
 
Spände jorden
 
Japp,mina stigläder var i rätt längd :p
 
Skrittade ut från medlinjen,vi skulle följa halva spåret,bara använda halva ridbanan i börgan.
 
Titta va fint hon går min toppenpålle! <33 ILY!
 
Här vände vi över spåret som sagt! Övning:Uppskrittning
 
Piaff,hon jobbar fint under sig. Övning:Stillastående Piaff trav
 
Här ska hon precis fatta galopp. Övnining:Galoppfattning (Kort)
 
Saktade av till trav efter några meter Övning:Trav,lättridning
 
Bytte sittben nu. Övning:Trav,lättridning
 
Sedan kunde jag inte vara med mer så logga ut,nu ska jag hoppträna Iaf.
 
 
 
///Dai o Cat
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback