Början på min dag ;)

HEEJ!! :D Detta var min början på på dagen ;) 
 
Gav Diamond vatten <33
 
Matade honom också ;)
 
Fick lov att byta box xC, jo han stod i Golden Angels box. Men det var Sigge som stod i DIAMONDs box. D:
Den som han står i nu(ser du på bilden XD) är hans. Golden Angel fick tbx sin box när Sigge hade gått från DIAMONDs BOOOOOOX!! XD
 
(Tog ingen bild när jag ryktade :C)
 
Satte på han en liten filt och benlindor <33
 
Lädde ut honom till stallplanen ;)
 
Svinga mig upp. NU SKULLE VI UUUUUUT!! :)
 
Vi skritta iväg....
 
Kisten råkade snärta till HONOM!! D:
Han blev LIVRÄDD!! Asså GUD, han KUTADE LIIIIIIIIIIIITE.....
 
Ja han kutade, jag försökte få stopp på HAN!! MEN HAN SKENA!! O.O
 
NER MOT VATTNET!! Tänk om han INTE STANNAR!! D:
 
Oj....Jag håll på att ramla av där DX XD Ja, han ville INTE hamna i vattnet.
Men bara med frammhoverna kom han i ;)
 
JAG BLEV VÄLDIGT RÄDD!! D:
 
Ja, min SKO är ******* snygg ;) Jag veeeeet, tackar tackar ;). <33 XD
Eeeh, ja jag satt av ;)
 
 
- Poooojkeeeeen....Såååja....
Han blev sååå rädd D:

Satte mig upp och trava vidare.
 
 
Han ska presic stegra här jag eeeh...klamrar mig fast XD
 
Efter en bit satte vi av i galopp, ser ni hur han rusar, min galopp häst? <33 XD
 
Galopp, galopp galopp!! :D

Här sträcker han fram mulen i vädret ;) Och jag HÅLLER PÅ ATT RAMLA AAAV!! D: XD
 
Men jag klara mig ;) Vi fortsatte ....
 
Han stegrade, SÖTNOSEEEEEEEEEEEN!!<33
 
 
Travade hem igeeeen.....
 
/
     

Kommentarer
Postat av: Hanna Skyforce

Vart är det du e?

2012-10-13 @ 17:30:12 / URL: http://jenochhanniis.bloggplatesen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback