Så går det för mig och Diamond när vi försöker...

...göra ett fint Dressyr program, valde Lätt D:4 för att han inte skulle få jobba så hårt!
 
Vände rätt upp från A, han är på hugget känner jag! ;* Åh, han är VERKLIGEN ingen dressyr häst....
 
Jag nickar som en hälsning ;)
 
 
Trav dieckt efter man har hälsat xD Jaaa, han är på hugget, jag kortar upp tyglarna snart....
Han e på bus humöööör.....;) Morr... ;*
 
Jag samlar upp honom! Ser ni hur han stretar imot tyglarna? ;'3 x'3 Han kommer exblodeeera!!
 
POOOOOOOOOOOOOFF!! Ja, nu exbloderade han....galloperar runt och bockar....suck...
 
Ja, så går det när jag och Diamond ska göra ett fint dressyr program.....:C
 
/
   
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback