Morgon pass

Hej! :D
Det är lördag idaaaag...:)
Jag har tagit hand om Diamond och nu vill jag visa lite bilder från morgonens ridpass! ;D
Jag och Diamond värmde upp ;*
 
Eftersom vi hade ridit ända från VG såååå...började jag trava efter ett varv. Vi hade skrittat hela vägen...han var inte direkt trött, tvärt om, pigg....men lydig idag faktist! :D
 
Gjorde en volt i trav...sööööötisen då! ;*
 
 
Fattade galopp efter volten och lät honom sträcka på sig, han satte inte iväg idag min pojke!!<33 ;*
Han fick galoppera hela nästa långsida, sedan saktade jag av föra tt jag skulle göra skänkelviknign! :D
 
Duktig pojke på skänkelvikningen idag!!<33 Gud vad lydig han var här i denna paddock....han gillar någ det hära stället xD
 
AWWWWWWW!!<33 JAG ÄLSKAR BILDEN!!<333 ;* Aja, han fick galoppera igen efter vi hade gjort klart skänkelvingningen, duktiga ponny!!<33 ;* Min lilla hanno ;)
 
Haha! Sedan fick han springa.....xD På denna långsida ökade jag galoppen, då bockar han!
Ja, men han gör det ju bara för att han tycker det är kul...så jag ÄLSKAR det! :D
 
/
   

Kommentarer
Postat av: Superkakan Cat

Hanno=häst inte ponny :p

2012-11-10 @ 08:32:05
Postat av: Lolli

:P Jajaja..

2012-11-10 @ 09:53:40 / URL: http://www.starstableryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback