MLC

Heej!
Jag var med i MLC, och jag är inte så glad asså :c
Fick en plats, då var jag as glad! :)
Precis innan start, pirriiiiiiiitt x)
I MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL! Kom nog 8-9:a, dem som jag körde mot var hårda :c
BUHU! :c Jag blev inte glad............
Men ÄNNU värre blev det:
ASSSSSSSSSSSÅ! JAG HATAR BUGGEN :c JAG ÄR VÄRD TRÖSTPRIIIIIIIIIIIIIIISET JUE! -.-
Det står ju, Vinnare: Vera Westdawn
Aaa, det står ju också: Tröstpris för mig, men vera fick ANDRA PRIIIIIIIIIIIIS -.- Jag blir så arg!
Jag är inte värd första priset BUHU! :c
HÄR står det att jag vann...? Men jag fattar INTE! :c Man blir så j*vla less....:c
Stackars Vera!<33
Bild på den fina rosetten, hoppas SS fixar buggan snaaart :c
Ni förstod att det blev värre??
 
/
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback