Longring!! :D

Haaaj! :D
Nyss har jag longerat Diamond i RH! x)
Han var så duktig min lilla pojke!!<33 ;* 
Han börjar faktist bli rätt så stoor....x)
Jag satte igång honom i trav...x) (Har ni märkt att jag gillar att skriva smilysen(stavniiing ?) "x)") efter några varv. :D Duktig liten pojke x)
Blev lite galopp också x) Det gilla han min lilla bebis x) <33 ;*
Här bockar han så jag håller på att flyga meeed x(
SÖÖÖTIG! x)
Galopp galopp galoooopp! xD Han fick öka lite...
Hihihi x) (Ni mst bli vana att se smilysen(stavning ?) x) <-----)
Ökade på lite där på slutet, det ser ut som att han kommer kuta in i RH-väggen xD o.o meeen, det gör han inte som tur är! han hinner svänga undan x) xD
 
/
  
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback