Jag,Joppi,Diamond och Bloody

Heej! xD
Igår hade jag,Joppi,Diamond och Bloody en skit kul kväll(och natt då xD) och här kommer lite bilder!! x)
Föressten, det var ju för att Joppis familj var hemma hos mig, det var SKIT kul att spela Rycktet Går med dem! Hahahaha....xD
Aja ;P BILDEEER! :D
Vi möttes i VD, vi skulle till VD-sjöööön xD
 
ÄLSKAAAR DENNA BILD!! ;* Asså, ja vi tävlar till VD-sjön xD Jag höll på att komma om en gång, han failaade lite, jag tog en snäv svääääng, och då flög jag över Joppi sedan hamnade jag i en buske, och han stanna D:
 
ÅÅÅÅH, HON VINNER! D':
 
Han SKENADE där xD Ja det laggade skit mycket, då skenar han...shit vilken tur att jag hann svänga! o.o
 
-Jag vann!! sa(skrek Cx) Joppi
 
-Ja, tyvärr hade hon rätt kära bloggläsare D': (HAHAHAHA xD Så började vår skämt kväll typ....)
 
TÄVLIIING! 8D
 
Joppi låg 2:a 8D MWIHIHI xD Tills hon gick ur gruppen för hon höll på att förlora, SÅ dålig förlorare xC (xD)
 
Sedan gick hon in i gruppen igen, för vi skulle tiiiill VATTENFALLEEEET!! :D
 
Vi skulle döda oss själva och hästarna 8D Det är skit kul! 8D xD Taskiiiiigt xD
 
MWIHIHI! xD (Denna bild har ni SÄTT! xD) Ja, Joppis Bloody och hon död, facktis 3 gåner denna kväll D8
Inte bara av detta heller, att ramla ned för vattenfallet XD
 
Hihi, det ser liiiite som att jag ÅNGRAR mig xD
 
Thihi, jag gillar detta! xD
Ingen av jag och Diamond dog igår D8 Men Joppi var inte så klaaad....för hon och hennes häst dog 3 gånger Dx
 
Asså läs detta! xDDDDDD *Lolli ont i hjärtat* för att ha skrattat så mycket! D: (Jag as garvade då IRL xDDDD)
 
<Jasmine Lighthill> Nu är jag #####(jäkla) trött på detta!
<Jasmine Lighthill> j*kla!
<Jasmine Lighthill>########(jäkligt! ??)
<Bella Seaside> Why?
<Jasmine Lighthill> Men fattaer du noll? <3 (Asså vi satt brevid varanda då liksom, så jag visste ju xD!)
<Jasmine Lighthill> <33*
<Bella Seaside>HÖHÖHÖHÖHÖÖÖÖÖÖ!! xD
<Bella Seaside> HAHAHHAHAHahhahaaahhHHahhahjsaa! (Okeeej? xD)
<Bella Seaside> Din jekla ####(skit) unge!!<33
<Jasmine Lighthill> Nu e min häst j*kligt DÖD!
 
Hahaha, jaa....xD Det var typ för att Joppis häst hade då dött 3 GÅNGER! o.o
 
HAHAHA XD Vilken kväll vi hade va Joppi!? xD
 
/
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback