Jag och Joppi....

....försökte döda oss och våra hästar genom att.....
....RAMLA NER FÖR VATTENFALLET I(eller hur säger man o.o ?) VD-SJÖÖÖN!! MOHAHAHA!! xD
 
Tog kort när Joppi sprang och tog självmod Dx....det blev ändå Blood-y(Blooood xD) som dog määääst xD
 
Hon åkte upp och ned heeela tiden, stackarn kämpar för livet Dx (xD ?)
 
Sista rycket innan döden, är hon helt stel.....*snyft!* D':
Ja hon dog, eller mäst Blood-y xD Men....jag blev SJÄÄÄLV! D': Meeeen, Joppi kom när hon levde igen ;D
 
Sååå.....jag försökte död mig och Diamond också! xD
 
Meen, jag dog aldrig D': Men det var för att jag ÅNGRADE mig efter andra försöket när Joppi kooooom!! ;*
 
Hihi, vi har haft en SKIIIIIIIIIIIIIIIIT rolig kvääääääääääääll, jag och Diamond....och Joppi och såklart Blood-y! xD
 
/
   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback