Det du inte visste...

..om mig men som du snart kommer att veta! :D
1. Mitt favvo-ställe på hela jorvik är VD-paddocken eller vid en klippa där man bara får vara själv :) 
2. Jag kom inte på vad "klippad" heter som jag pratade om i förra meningen xD
3. På ett matte prov i skolan, det är 92 tal, så har jag gjort det på 3 min, alla rätt då dåe ;*
4. Jag älskar mina blogg läsare, jag blir varm innom bords när ni komenterar och huvudtaget läser bloggen!! <33
5. Mina favvo-kläder på SS är LT kittet xD
6. Ni trodde detta inlägg skulle vara utan bilder....xD Men här kommer de...
7. Den snyggaste bilden jag har fixat på Photoshop är denna:
8. Mina SS-bästisar är Poffi och Cat <33
8. Diamond och jag älskar att leka med elden 8D
10. Att jag har världens bästa lilla grupp till blogg läsare!<33 ;*
 
/
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback