Bad med Jennifer Darkbear & hennes häst Winter

Hejsan!
I söndag eller kanske var det lördag, då så badade jag och Jenni på hennes privata strand.
Jag lånade två bilder av henne! Hon kommer låna mina, bara så ni vet! :) Om ni undrar varför ni ser mina bilder på någon annans blogg! ;)
Ja iallafall, det var 20 grader ute ca 18 grader i vattnet. Kanska kallt! Men vi badade endå, med kläderna på!
Vi började med picknick, vi hade glass iallafall! ;) Så Jenni blev nöjd.
- Vad kallar du din häst? frågade Jenni.
- Diamond, svarade jag.
(Hon kallade sin Winter.)
Vi skulle bada, men våra hästar kramades! Så vi lät dem kramas klart sedan....BADADE VI!!
Här är Jenni när hon badar! Winter är sååå himla söööt! :love:
Tack för den underbara bilden, som är tagen av den underbara personen Jennifer Darkbear!! Tack för bilden! :love: Diamond simmar på bra!
En till lånad bild av underbara Jenni!! Tack så mycket för dina fina bilder!
Här på bilden stegrar Diamond och Winter mot varandra, coolt att hon fick en bild då!
Ha det bra! Och tack en gång till till Jenni för dem fina bilderna....här kommer en APLÅÅÅD!! :thumbup:
/

Kommentarer
Postat av: Bella Seaside

Vi hade riktigt kul!:-)

2012-05-14 @ 17:20:53 / URL: http://starstableryttarna.blogg.se/
Postat av: Jenni

Vilka fina bilder vi fick, Bella! :-P



2012-05-15 @ 07:11:50 / URL: http://jennistarstable.blogg.se/
Postat av: Bella Seaside

Taack! :-)Du med!;-)

2012-05-15 @ 16:10:27 / URL: http://starstableryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback