Ridlektion för Jas & Jenni

Jag har haft en ridlektion för Jenni & Jas i förra veckan!
 
 
De skrittade runt i en kvart ungefär....
 
Tarv i 10 minuter. Träna benmusklerna!
 
Det blev en lättnad för Jas & Jenni att falla in i kort galopp.
 
De fick falla in i snabb galopp, vi bytte tät men tog tyvärr ingen bild då!
 
Här skulle de galoppera bredvid varandra, bra övning för både häst och ryttare.
 
Bra svar från Jenni, hon vill! Bara vänta på Jas svar....
 
Bra, Jas vill!
 
Jenni gjorde ett toppen hopp!
 
Bloody vägrade...hindret var ju typ 1m och 10 cm. Och Bloody en buse! ;)
 
Äntligen över!! Bra Jas och Bloody! (Fail, mitt hår! xD).
När jag fotat båda så fick Jenni lov att gå. Jag och Jas red själva då...
Jag bad Jas hoppa muren! Det gick ju toppen bra! (Mitt hår igen....o.O).
 
Vi körde FP-loppet flera gånger! xD
 
 
/Vi hade toppen kul...Bella, Jas & Jenni.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback