Idag ponnyakuten!

Hej! Idag hade jag ponnyakuten! Gissa om det var rörigt först!?
Alla hästar kutade runt i paddocken som galningar. Men fick ingen bild. TUR DET! xD
Här är alla lärare:
Bella Seaside
Jennifer Darkbear
Alicia Goldbridge
Izabella Goldstar

En elev:
Vendela Moonlake
Häst: Wildfire
Problem: Vild
En elev:
Aprill Moonstone
Häst: Skyshadow
Problem: Let,stegrar ofta

En elev:
Cecilia Mclee
Häst: Goldflower
Problem: Avstånd till hinder och såklart så slår han i då. Olydig, vägrar gå in i hästtransport och att gå över broar.

Stephanie Skydawn
Häst: Morningshadow
Problem: Stannar tvärt hela tiden

Alxandra Slowfall
Häst: Miniblood
Problem: Att hoppa/gå över hinder och bommar.

Så. Då vet ni lite om oss!
Jo....jag,Ellen och Cicci är borta under hela nästa vecka! Jag och Cicci till Kreta. :) Varmt där....
Men då kommer inte jag kunna ha ponnyskuten! Klockan 10:00 på söndagar förns näst nästa vcka! ;(
Men aja. Ska utomlans i alla fall. :)
Så dem andra lärarna fortsätter då!
/Bella

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag vill vara med

2012-06-18 @ 10:24:25
Postat av: Bella Seaside

Visst!:cool:

2012-06-18 @ 10:54:54
Postat av: Dakota Darkborn

Jag var ju med;(Är jag inte med längre?

Svar: Jo! Men du va ju inte där?
Bella None

2012-06-18 @ 23:17:01 / URL: http://starstabletwins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback