Flytt till Valedale!

Har flyttat till Valedale! Jag hade varit och shoppat i Silvergladebyn och bestämmde mif för att rida till Valedale för att titta. Där såg jag värsta snygga huset! Och där fanns en fin box för Blue!
Också en bergig hage! Blue älskar att klättra! Här kommer färska bilder!
Det stora huset som jag har köpt för 3,8 miljoner kr!
Dah!
Blue delar box med det snälla stoet Bella de Lux! (Hihi, hon heter Bella..precis som Bella!)
Föresten! På andra sidan ån är mi brygga! Den köpte jag får 14 000 kr.
På väg upp i Bluehopes hage..måste kolla att alla pinnar is taketet sitter okey!
Som ni ser kan blue ramla ner..men han går inte för nära..jag lovar.
<3 Bluehope
Grrr..på toppen var det iskallt!
Det är väl skönt för blue en varm sommar dag! xD
-Vad kallt det var där uppe ska sätta på en jacka!/Ellen
Bluehope är nog mest nere i dalen när han går i hagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback