OS med SF

VÄRLDENS BÄSTA SF!! Idag har jag varit med i OS!!! VI HADE SÅÅÅ KUUUUL! 8DDDD XDDDD
Bilder kommer:
 
Innan start! Sjukt nervös...(Till och med lite nervös IRL!! XD)
(Det var mycket fler personer!!)
 
Här har jag kört banan....jag är sååå slut! Diamond med...BRITS PÅ VATTEN!! XD Nja, bara orange vatten hink! xP
 
Han var så slut så vi kunde inte få bättre tid! ;(
Failade hela tiden sedan...;( Stackars lilla lilla Diamond!! <333 8D
 
 
-BRA ROSE!! Jag lovar...detta var det roligaste i mitt SS liv!! 8D P.S:Detta var vår första riktiga tävling! :)
 
-JAAA JAG BLEV 5:A!! Hur kunde jag komma det!? Azzå, sjukt nöjd...Diamond var ju sååå slut.
Diamod...DU MÅSTE TRÄNAS!!! XDDD
 
 
En sådan komentar smäääälter man för! xD 
(Hon sa också att hon älskade DIAMOND! XD)
 
Vatten,tööörstig! xD
 
Mat....
 
Kratsar....
 
 

 
 
DETTA VAR MIN ROLIGASTE SS DAG! :D SÅÅÅ SJUKT KUL AZZÅ!! <33:AN TILL ER SF:ARE!! <333
 
 

BYYYYE!!<33
 
 
/
    
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellie Goldstar

aww <3 till dig me!

Är det okej om jag lånar bilderna när alla är samlade? :)

Svar: SÅKLART DU FÅR! Du kan gärna skriva att det är jag som tagit bilden!;) Men du måste inte! Men gör det hällst! ;)
Bella None

2012-07-30 @ 23:57:14 / URL: http://asummeronjorvik.bloggplatsen.se
Postat av: PANDYYY

Haahaa c: men diamond är såååå fiiin!

Svar: Taaack Pandy! <33 PS!: JAG ÄÄÄLSKAR DIN HÅR FÄÄÄRG! 8D
Bella None

2012-08-01 @ 13:03:44 / URL: http://skyborn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback