Modell sökes

Hej! Jag fick en ide! Vi har ju "Veckans Outfit". Och plötsligt kom jag på att om man komenterar detta inlägg så kan man få bli modell för en outfit! Så här går det till:
1. Komentera inlägget och skriv om du är SR och hur mycket SC du har.
2. Vänta på svar. (Kommer inom 2 dagar)
3. I svaret har vi berättat om outfiten. Om det ska va en valfri eller en viss färg.
4. Sedan mixar du ihop outfiten. Kontakta sedan oss (Genom SS eller bloggen) Så kommer vi och tar en bild.
 
/ Ellen
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer xD

Kan vara modell :P

Svar: Vad kul kontakta oss så bestämmer vi tid! Vilken outfit färg ska du ha?
Bella None

2012-07-06 @ 18:58:58 / URL: http://worldstarstable.bloggo.nu
Postat av: Rebecca

Jag vill vara modell:-d

Svar: Vad kul! Maila Ellen eller mig(Bella). Vi kommer att svara! Eller maila mera här på bloggen!
Bella None

2012-07-07 @ 10:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback