I väg, dag 3

Hejsan! Vi bjude rpå 22 härliga bilder så jag(Bella) som skriver inlägget kommer inte att skriva för varje bild!
 
Vi sa god morgon till våra hästar. Vi tackade Steve för allt. T.ex: stallhyran.
 
Vi värmde upp hästarna.
 
Fick honom att rygga.
 
O backa...
 
 
 
 
Han ryggade från galopp! :) Tubben upp! ♥
 
Sedan stack vi till mitt första hem! Marleys bondgård.
Vi hoppade där!
 
Sen bar vi av!
 
 
Vi är vid Hollow Woods.
 
Tappade bort Ellen. Diamond sprang in i ett träd så
Ellen och Blue fortsatte, såklart! xD
 
Hittade henne efter så där 50-60 meter.
 
 
 
Här skulle jag presic fatta galopp. Därför lutade jag mig extra mycket bakot!
 
Galopp, gallop, galopp!
 
(Diamond fram hov! xD)
Ellen stack och frågade efter mat.
Mendans jag...
 
Satt upp tältet....:)
 
Ellen ringde och sa att hon hittat mat! Så vi kunde ställa hästarna
i Blues och Bella de lux box.
 
Bella måste vara en blandning melaln russ och arab!
Hon har en sådan hälj och fin svans....:)

Vi hade ställt in hästarna och nu skulle vi äta vår frukost.
 
/Bella & Ellen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback