Hjälpte Leon

Jag hjälpte Leon idag med sin tunga, tunga låda...eller vad det är! xD
 
Oj oj oj, skackars Leon!
Men då sa jag: Jag kan ta den med hästen min!
Då sa Leon: Tack, men...klarar häsen av denna 200 kg tunga lådan? 
Jag sa: Hmmm...bara jag hämtar...
Leon sa: Jag skämtade tösen! Tror du att jag skulle orka bära 200 kg med bara armar?
Jag sa: Nej, så dum ja var! Men hur mycket väger den på RIKTIGT?
Leon sa: Typ...ca 30-40 kg. Äru säker på att pollen din klara den?
Jag sa: Klart han klarar den! Ge mig den bara så ska jag sätta den på Diamonds rumpa!
Leon: Det var hygligt av dig! Lilla tös...Tack för hjälpen också!
Jag: Äsch det är inte så mycket!
 
Så stack jag och Diamond i väg till Klaus....i SKRITT!
Jag ville ju INTE för allt i världen tappa lådan....o.O
 
Medans vi skrittade på tänkte jag vad det kunde finnas i lådan.
Hmmm...en tung sak var det, ingen tvekan! Puuust....hmm?
Kanske, nej...eller jo, nej...det kan det ju vara...fast ändå inte!?
Jag kom fram till att jag trodde det var en stor och vacker kruka han hade väntat på så länge!
 
Ojdå, lådan höll på att falla av! O.O
 
Men jag hade tur i allafall, den åkte inte ned jag hann rädda den!
 
Nu var vi framme med lådan så stor...
 
Jag blev glad för hans kommentar så jag
glömde fråga vad det var i lådan.
Ska fråga i morron!
 
/
 
  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback