Mig..

Hey nu bjuder jag på fakta om mig själv:

Bor: Universum
Heter: Ellen (Kallas Cat av dom flesta)
Husdjur: 2 undulater som jag älskar till 1000
Relations status: Singel woopa
Häst värld: Har en sköthäst (Jutte) Och en häst som jag inte rider så ofta men älskar ändå (Melody)
Mobil: Sony Xperia tipo
Idoler: ONE DIRECTION Vet ni idag köpte jag en kalender med dom på! (Intresting)
Snyggaste killen jag vet: Louis Tomlingson från 1D
Intressen: Rida, baka, instagramma (8D) rita, va med bästisen
Håller på med just nu: Letar skal till mobilen på nätet
Familj: Mamma,pappa 2 syrror
Favvomat: Suchi (stav)
Irriterad på: Mina syrror (ibland) min coco dator (oftast) kommentarer där det står att folk är irriterade på att man stavar fel och att man skriver som man vill.
Favvofärg: Lila,rosa,grön,turkost 8D ( glömde mintgrön) Men mäst lila dåe
Nagelack just nu: Silver glittrigt
Favorit rtöjan: En uringad turkos tröja med ett blomhjärta med en fågel i och rosett
Hatar: Strumpbyxor

Kommentarer
Postat av: Jasmine Lighthill

Jag vet vad du mer hatar!! Att HÄST och HOCKEY börjar på samma bokstav!!! De e LÄSKIGT!!!

Svar: Lolli svar c8: Mm, läskigt 8D
Bella None

2012-12-30 @ 07:59:05 / URL: http://jjss.blogg.se
Postat av: Ellen Sealand (Cat)

AAAAH GLÖMDE DET OMFG

2012-12-30 @ 08:45:54 / URL: http://starstableryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback