Foootat 8D

Heej! 8D
Har fotat lite i FG, snart ska jag tilld en nya hästen!
Hade tänkt släppa ut håret då ;)
Jag vill inte att hon/han "hen xD" slickar mig i håret cx
EEEH xD Lite puuuckaaat xDD
Nej men som Goldking, han gillar inte när mitt hår är snett, ni vet som jag brukar ha:
Sådant snett hår xD
Nej men då slickar han och drar i håret på mig :c
Aja, men nu kommer fina bilder i FG! 8D
Fiiiiiiiiiin <33 ;* Han var väldigt på hugget och bocka haha ;) Men ni hann inte se det cx Tog inte kort dåe xD
Hehe lite stegrig heeest xD (Jag vet häst stavas med Ä xD Inte med E men tänk dig att säga heeeest)
Här har han presic bockat xD Jahapp, la på lite röd färg på bilden bara c8
Oj oj ooj cx Visste inte att det såg ut sådääära när han bockade xD Det var högt xDDD
 
Ha det bäääääääääst!
 
Nu ska lilla Lollilollzan och kolla på den nya hästen ;)
 
/
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback