Dagens ridpass - I VG - Diamond

Hej hej! :D
Dagets ridpass blev i VG :)
Jag tyckte det var viktig att jobba i gång Diamond ordentligt idag innan han fick springa på xD
Skritta igång min lilla(stora) polle i paddocken, men hade redan srittat från Steves så ;) Men, jag tyckte han skulle jobba hårt på ridbanan idag cx
Vände tvärs igenom banan(Vet det nu heter, komemr du ihåg? Inte jag xD) och längde på steget :)
Efter ca 2 varv i andra varvet fick han trava cx Han blev jätte glad och skutta iväg xD
Gjorde en volt i vid hörnet för att böja honom ordentligt, så han blir mjuk och fin i rörelserna!
Vände rätt upp och bytte varv.
När jag kommit ut till F igen fattar jag galopp och han försöker sticka iväg med mig o.o Men nepp, det gick bra, jag ramla inte av XD
Vände snett igenom :)
När jag kom ut till långsidan så ökade jag på den och vi flög fram c: Men jag lät honom aldrig kuta runt som han ville föööör, han var så himla het idag :c Tyvärr...annars skulle det blivit galopp som sjutton, i snabb galopp xD
Bock haha xD ja, jag sa att han var het, han försökte slita åt sig tyglarna och springa som sjutton, men nepp! Det får han inte!! xD
En till bock ;P HAHAHA XD 
 
Han har fortfarande fått galoppera så fort, det får han nog inte idag xD
Meeeen....han har blivit hårt jobbad idag!
 
/
  
 

Kommentarer
Postat av: Nicole Seaknight :3

Fin outfit :D

Jag har en fototävling om en hel bloggdesign hos mig, kika gärna in & delta om ni vill. :')

Svar: Tack ;* Har haha xD Lägger precis upp ett inlägg med att jag vill va med!!
Bella None

2012-12-27 @ 10:41:51 / URL: http://Fireruby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback