Shopping tur till fots! ;D

Hej alla "kläd behövande"! Jag har en idé. Sälj alla era gamla skit kläder och spara star coins (Jorvik shilings) Sedan om några veckor ses vi hos steve med fulla plånisar! :D Rygsäcken ska va tom (förutom mat vatten osv..) Då kommer vi virra runt på hela jorvik och shoppa loss! OBS! Innan detta sker måste ni hitta en vakt till era hästar (dom kommer bli hungriga och törstiga men skit it!) :DDDD Vi kan också ta en paus på FP cafeet eller på en picknidk filt. OBS! Alla måste va Star riders! Komentera för att va med! 
 
 
Mer info kommer.
 
Några random bilder för att ni ska ha något att glo på!
 
 
 
Kommer fler bilder!
 
I dance alone!!!!!!!!!!!!!!!:DDDDDDDD
 
 
Gaaaaaah! Jag misshandlar! Puttar en tjej! Bella gloor!!!! ;(
 
 
Tjejen återfår balanse och jag har vänt mig om. Nu ger hon igen. Här sätter jag mig nästan på rumpan. Bella glor.
 
 
Upp and away! Haha! Denna häst sköööts iväg som en raket! Sjukt.......O.O
 
Nu en rolig dialog med mig själv!
 
Fortsettning följer....
 
Hhahahahhahahahahahaahgahahahahahsahashah12edfvb! KOKO!
 
 
 
 
Ses/Ellen
 
 
 
 
 
                                             
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback