OS-Tisdag

Hej! Ellen Sealand tog bilderna!! Hon är min stallflicka. :)
Ni får låna bilderna! Men skriv gärna att det är Ellen Sealand som tagit dem från www.starstableryttarna.blogg.se
 
Nicco och Sam(Tror att hon kallas för det! ;) Ursäkta om du inte gör det!!).
 
JENN I VIRVLANDE FART!!
 
Dem är ej från klubben! Men det såg såå coolt ut! xD Jo Cristina därframme hoppar snart måste
Andrea det också!! 8DDD
 
Jag(Bella) till vänster. Och Nicco till höger!
 
 
HEJA HEJA! :D Varse God Nicco..TA BILDEN! 8D
Sååå söt häst! xD
 
Jag skulle till stallet och ge Diamond vatten. :)
 
Här är snygga Steff(i)! ;) Snyggt STEFF!!(I)
 
JAG KOM 4:A!! Bästa bästa DIAMOND!! <33 ;)
 
Bild på alla oss
 
Ärevarv!
 
Nicco! Ta denna också!!
WOOW! Dig och din häst tittar rakt in i kameran!! ;) NAAAW!! <33
 
En bild på trötta mig! xP
 
En bockning efter ärevarvet! xD
 
Vi hade sååå kul!!
 
 
/
   
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback