OS-Onsdag

Bilder: Bella Seaside
NU MÅSTE NI NJUTA! 8P För att jag komemr ej kunna va med på torsdag(idag) eller fredag! ;(
För jo...på min födelsedag(lördagen) så kanske jag får pengar så jag kan bli SR i ett halvår!
Kanske 3 månader! xDD
 
Men här kommer bilderna:
 
Här är innan prisutdelningen. Fick tyvärr ingen bild innan start...eller i banan! ;(
 
1:A! Bra SAAAM!!
(I:a igen! xD)
 
Aj aj aj! ;( Vi var 8 styckna!! :(
Men kom in när det var en kvart kvar...spela minigolf IRL! XD
 
Alla!! Eller hur SAM!? Visst...bara bruna svarta och fuxar!!
Ha det braaa!! <33
 
/
  

Kommentarer
Postat av: Ellen Sealand

Kunde inte komma. :c försökte i över två timmar! Gick inte.

Svar: Okej! SYYYND! :C
Bella None

2012-08-02 @ 11:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback