Kort sammanfattning

Hej! Detta är min dag idag. (IRL)
9:00 God morron! Trööt o seg idag. Det vart sent igår.
9:10 Starstable!
9:30 Frukosten bestod av yoghurt o ett glas jucie.
9:35 Frukosten va snabb. Sedan fåglarna.
9:40 Starstable. Nu är Hanna inne så då blir det kul! :DD
10:00 Gratta grannen som fyller 11 idag. Grattis!
11:30 Dushar
11:55 Vart en lång dusch. Sedan lite ansiktsmask osv..
12:30 Äter en lätt lunch. Ägg o macka.
13:00 Grannen kom igen så vi ritar lite. Ritar bilder på mig själv som ska skannas in på datorn.
14:00 Gör mig i årdning för ett 65 års party! Blir snygg!
15:00 tog ett tag för alla familjemedlämmar att bli klara. Men nu är vi på väg.
15:15 Nu får man inte ha fötterna i golvet! xD Äter en andra lunch. Eller middag är det.
20:00 på väg hem. Vart än lång fest.
20:42. Det är nu. Vet inte va jag ska gjöra??

OBS! ALLA TIDER ÄR INTE EXAKTA!

Det va min dag!

/Ellis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback