Att vara stark

Hejsan, tänkte berätta lite om att man måste vara stark!
 
Jo...det finns så kallade bråk på SS. 
Det värkar som att folk vill bråka ibland! ;( Trökigt....men det MÅSET man stå ut med ibland.
Men då ska man lära sig att inte ta åt sig så J*VLA mycket!
Detta skriver jag för att jag var så 1 gång, bara 1 gång...sedan lärde jag mig.
Men om det inte skulle finnas några bråk, skulle allt vara perfect??
NEPP! För att om det inte skulle finnas några bråk skulle det vara så att alla sina vänner passade ihop lika
bra med de andra som en själv! Och det skulle INTE vara så J*VLA kul om du blev av med din bästis för att den blev bästis med en annan som liknade mer den, azzå såg ut typ som den. Fast den bästisten gillade fältävlan mer en dressyr kanske? Efter som att min bästis ääälskade fältävlan och jag dressyr(på hittat!) så ville hon hålla på med det en dressyr. Och jag tvärt om! Men då hittade hon den andra som var som jag fast gillade fältävlan mer. Fast vi alla var lika dana! Och där skulle i så fall jag att gått under, för jag hade inte lärt mig vara stark.
Är det bättre att sluta spela SS då eller att ha lärt sig från början!?
Jag skulle hällder, mycket hälldre lärt mig från början att vara stark. 
Men det jag tycker...är att det är så många bråk i SS!! Varför kan inte alla J*VLAR SLUTA MED DET!
Då menar jag dem som vill starta enga bråk bara för att det är kul.
 
 
SÅ därför, stå alltid kvar, fastlimmad i marken. Men om du rubbas, kan du komma tillbaka igen! :)
 
/
   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback